زندگی در SEO به سبک جدید چطور کار میکند؟

زندگی در SEO به سبک جدید چطور کار میکند؟



زندگی در SEO به سبک جدید چطور کار میکند؟

شرکت مقرون به صرفه، حرفه ای جستجوگرها که به بهترین شیوه های صنعت متصل است و نتایج عالی ارائه می دهد. SEO تنها موثر ترین راه رانندگی ترافیک در سایت شماست. هر مبارزاتی که اجزاء SEO را شامل نمی شود، ناکافی است.

seo

رتبه بندی را در نتایج جستجو Google بهبود بخشید
تولید و فروش را با کمترین هزینه انجام دهید
تقویت رتبه بندی جستجوی محلی

به همین دلیل ما سال ها تجربه و تجزیه و تحلیل در وب را انجام داده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که تکنیک ها و محصولات بهینه سازی موتورهای جستجو ما همیشه بر روی لبه می باشد. ما با استفاده از هر مبارزاتی که ما راه اندازی کرده ایم، این تخصص و تجربه را برای شما، مشتریان ما تحویل می دهیم. ما در جستجوی ملی، جستجوگرهای محلی، جستجوگرهای تجارت الکترونیک و کمپین های کسب و کار Google My Business Orlando متخصص هستیم.

بهینه سازی موتورهای جستجو یک پروژه یک بار نیست. اگر شما به طور مداوم عملکرد و بهبود جستجوگرها را مدیریت نکنید، سایت شما در جستجوی طبیعی رقابتی باقی نخواهد ماند - شما رتبه بندی، کلیک ها و فروش را به رقبای خود از دست خواهید داد.

این 16 وظیفه ماهانه (به علاوه یک کار اضافی) شما را بر مبانی مدیریت عملکرد جستجوگرها متمرکز خواهد کرد. اگر SEO شما حرفه ای بود، شما می توانید برخی از این هفتگی یا روزانه انجام دهید.

نظارت بر سلامت سایت

1. سایت خود را خالی کنید من همیشه با خزیدن شروع می کنم، زیرا هیچ چیز دیگری به شما یک تصویر بلافاصله تا به امروز از آنچه در سایت شما نیست، به شما نشان می دهد. ممکن است به نظر بیفتد چیزی تغییر نکرده است، اما بسیاری از مواردی که قابل مشاهده نیستند میتوانند بر SEO اثر بگذارند. به دنبال ها یا انواع URL های خراب، متفاوت، جدید و گم شده باشید. من برای استفاده از Sprite Spider Frog The Frog استفاده می کنم.

2. بررسی ابرداده خزیدن همچنین به شما یک گزارش کامل در مورد وضعیت ابرداده خود، از جمله برچسب های عنوان، متا توضیحات، عنوان ها، تگ های کانونی، برچسب های ربات ها و موارد دیگر، بسته به نوع خزنده ای که شما استفاده می کنید، می دهد.

3. خطاهای وضعیت را بررسی کنید تا ثابت شود یا تغییر مسیر دهید. به دنبال هر صفحه ای که در نتیجه "200 OK" وجود نداشته باشد و اطمینان حاصل کنید که URL Orlando SEO باید هدایت شود یا Orlandoبه عنوان نشان داده شده است. به طور خاص، اگر یک صفحه یک خطای Orlando را باز کند، به دنبال فرصت هایی جهت هدایت آن صفحه به مکان جدید است. از هر دو خزیدن و گزارش خطاهای خالی در کنسول جستجوی Google استفاده کنید.

4. فایل XML Sitemap و ربات را بررسی کنید. نگاهی سریع به فایلهایی که دسترسی به موتورهای جستجو را در سایت خود فعال کرده و مطمئن شوید که تمام مناطق مورد نظر شما در دسترس هستند، و مناطقی که نباید رباتها را خالی کنید، بسته شده اند. همچنین، به گزارش سایت نقشه ها در کنسول جستجوی گوگل نگاه کنید.

5. از طریق گزارش backlink ترکیب کنید. دریافت گزارش از سایت های مرتبط با سایت خود - از کنسول جستجو Google، Majestic، Moz، یا یکی دیگر از منابع - و از طریق آن برای شناسایی سایت های با کیفیت پایین نگاه کنید. طبیعی است که یک زن و شوهر داشته باشیم، اما توده ای از آنها می تواند به معنای تلاش گذشته SEO باشد که بد یا تبلیغاتی منفی منفی از یک منبع دیگر باشد. بدنبال پیوندهای بزرگ باشید که باید آنها را حذف یا حذف کرد تا قدرت سایت شما بهبود یابد

تجزیه و تحلیل عملکرد

6. عملکرد کانال را اندازه گیری کنید. بر اساس اهداف و شاخص های عملکرد کلیدی، عملکرد کانال جستجوی طبیعی را اندازه گیری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، درباره KPI ها و اندازه گیری عملکرد در "Essential SEO Data، برای مدیریت عملکرد" را بخوانید.

7. سقوط عمیق را به صفحات با تغییر بالا. حداقل یکبار در ماه، به صفحاتی با بزرگترین تغییرات ترافیکی مثبت و منفی نگاه کنید. به دنبال توافق هایی هستید که می توانید برای شناسایی بهینه سازی ها در کل قالب یا بخش استفاده کنید.

8. تجزیه و تحلیل عملکرد بهینه سازی گذشته. هر گونه بهینه سازی موتور جستجو که قبلا ساخته شده است باید نظارت شود تا اطمینان حاصل شود که تاثیر مثبتی داشته باشد. تنظیمات بهینه سازی به صورت مورد نیاز

9. نظارت بر سایت های ارجاع بالا. به دنبال سایت SEO های جدیدی که بازدید می کنید را دنبال کنید. آیا می توانم تیم شما یا تیم روابط مطبوعاتی خود را با مسئولین سایت های ارجاع در بلندمدت به منظور بهبود اقتدار کار کند؟

10. عملکرد عملکرد متقابل کانال را تحلیل کنید. مدیریت عملکرد جریان های موضوعی در کانال های جستجو و کانال های پرداخت شده. به دنبال فرصت هایی برای خرید تبلیغات در مکان هایی هستید که SEO به شدت به آن عمل نمی کند و مکان هایی برای بهینه سازی که در آن هزینه پرداخت نمی شود با نرخ هزینه موثر است. داده های اجتماعی و جستجو باید با هم تحلیل شوند تا روند هایی را که می توانند در آن سرمایه گذاری شوند شناسایی کنند.

11. شناسایی رقبای جستجو کدام سایت ها برای عبارات و موضوعات مورد نظر برای رتبه بندی رتبه بندی می کنند؟ آیا رتبه بندی تغییر کرده است؟ آنها در سایت خود چه کار می کنند تا سیگنال های ارتباطی خود را که می توانید تقلید و بهبود دهید، تقویت کنید؟ کدام سایت ها به آنها ارتباط دارند و چه محتوایی برای ایجاد لینک ها ایجاد کرده اند؟

12. نظارت بر کنسول جستجوی گوگل. تقریبا هر صفحه ای در کنسول جستجوی گوگل حاوی اطلاعاتی است که در جستجوگرها تاثیر می گذارد. از طریق تمام پیام ها و هر گزارش را کلیک کنید تا هر چیزی را که مایلید حل شود، به دنبال داشته باشید، و همچنین برای تغییرات جالبی که می توانید به طور بالقوه در آن سرمایه گذاری کنید. شما باید از کنسول Google Search بیشتر از ماهانه استفاده کنید، زیرا این خط مستقیم شماست که چگونه Google فکر می کند سایت شما باید انجام شود. اما حداقل آن را در لیست کارهای ماهانه خود قرار دهید. صرفه جویی در داده ها از هر گزارش شما می توانید زیرا تنها است

برای Orlando روز موجود است اگر بعد از 6 ماه از این مسئله دارید، به احتمال زیاد به اطلاعات امروز کمک می کنید تا مشکل را تشخیص دهید و راه حل را برنامه ریزی کنید.

نوشته شده در تیر 1398 | رپورتاژ آگهی